Ex forumlid Dirk overleden. Eerste pagina bevat nu belangrijke data.

Gestart door razorx, 11-12-2018 15:07:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Broabander

Jee ik ben hier ook even stil van...

Destijds (8? 9? jaar geleden) mijn zwarte 850 bij Dirk gekocht, hij had hem staan als sloper maar mocht voor een zacht prijsje mee want er zaten nog wel wat kilometers in. Een paar keer per jaar langs voor kleine en grote reparaties, altijd eerst een bak koffie en bijkletsen, niets was teveel moeite voor hem en nergens moeilijk over doen. Dirk had geen filter maar was een goudeerlijke man van zijn woord. Ondanks dat we elkaar al jaren niet meer gesproken hebben en ik hier al tijden niet meer kom grijpt het mij zo aan omdat Dirk me altijd betrokken heeft bij het werk wat we (vooral hij) deden en heeft mij daarmee het vertrouwen (en daarmee een hobby) gegeven om ook zelfstandig aan mijn auto's te gaan werken, en daarvoor zal ik hem altijd dankbaar zijn.

Dirk, rust zacht kerel.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

storm666

Een tijdje niet op het forum gekeken en nu lees ik dit vreselijke bericht.
Al jaren verzorgde Dirk het onderhoud van mijn roffel.
Al ging dat wel eens met vloeken en tieren.(al dan niet door blonde acties van mij)
Ik kon het altijd goed vinden met deze bijzondere man. hart op de tong. en een hart van goud.
Even op bezoek gaan bij Dirk was nauwelijks mogelijk. je was zo een paar uur aan de praat over de meest uiteenlopende zaken. En altijd zat je onder de haren en kwijl van Lummel. Pannetje op het vuur voor de thee die hij ergens achterin de kast verstopt had(want wie drinkt er nou thee). En soms had je de mazzel dat je kon mee eten van zijn culinaire uitspattingen.
Ontelbare keren heeft hij ons geholpen met onze V70.
Toen onze automatische versnellingsbak vast liep en de reparatie hopeloos en duur dreigde te worden konden wij uiteindelijk met een super automatenbak uit eigen collectie weer de weg op. (ook dank aan Arjen)
Onze roffel hield Dirk wel bezig door de meest bijzondere fratsen uit te halen. Maar altijd wist hij daar weer een oplossing voor. hij vond het een sport om onze Volvo elk jaar weer door de apk te krijgen. Kump goed....
Laatste keer de apk nog gevierd bij de Subway.

Kerel wat moeten we nou zonder jou!
Rust zacht

charged

Met een zwaar hart vanochtend dit verdrietige nieuws gehoord. Veel sleutelmomenten gehad met de V en S 70,inderdaad met het hart op de tong en een hart van goud! Kerel,wat zal je gemist worden.
Samen met Arjen heb je onze V weer weten te redden met tot 3x toe achter elkaar een bakwissel uit te voeren tot jullie wanhoop..Frits die bij onze eerste kennismaking doodleuk in m'n schoenen begon te pissen en je reactie daarop..
Te vroeg maar zoals al iemand eerder neer zette..ik hoop dat er een Walhalla is,aan de grote tafel hoor je thuis.
Ik hoop je weer te zien.
855-V70-440-S70

Hans Duiven

Toch nog even delen.

Karel (voorheen Lummel) voelt zich hier heerlijk:


cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

razorx

Dank je wel Hans en Karel is liever als naam. Top!!! Lief en goed.

Hans Duiven

Citaat van: razorx op 10-02-2019 23:52:48
Dank je wel Hans en Karel is liever als naam. Top!!! Lief en goed.

Dat vonden wij ook Yits.  :D ;)

gero


Fred korn


BBS

Citaat van: Hans Duiven op 10-02-2019 22:29:37
Toch nog even delen.

Karel (voorheen Lummel) voelt zich hier heerlijk:




Mooie foto Hans!
Volvoloos....

The Demon


elianmars

Wat een lummel, die Karel ;D

Fijn dat het zo goed gaat. Dirk kijkt van bovenaf met een glimlach (en een peuk) toe :)

Walter

Schitterend Hans, blijf bewondering hebben voor het feit dat jullie hem opgevangen hebben

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937