Ex forumlid Dirk overleden. Eerste pagina bevat nu belangrijke data.

Gestart door razorx, 11-12-2018 15:07:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taranis


Jans Duiven

Citaat van: marc-850 op 06-12-2019 22:32:03
De vraag is meer of Jeff ex-Lummel nog herkent.  ;D

Da's nie zo moeilijk: Lomp-Zwart-Wit-Kwijl-Haren-Honger baas!   ;D

Jans Duiven

Het gaat goed met Jeff en hij werkt veel uren per week. Meer ga ik niet melden wat dat is zijn privé leven

Karel was even terughoudend toen Jeffrey hier stond. maar daarna is hij het grootste gedeelte van de tijd bij Jeff gebleven.
Voortdurend aandacht vragen en z'n dikke kop tegen hem aan drukken  ;D Het deed ons goed om dat te zien.

Jeffrey wil hem graag wat vaker zien, dus hebben we hem aangeboden dat hij hier mag komen wanneer hij wil.

Het was leuk om Jeffrey te zien en te spreken. 
15 December hebben we Karel alweer een jaar. Wat vliegt de tijd.

gero

Citaat van: Hans Duiven op 07-12-2019 17:07:37
Het gaat goed met Jeff en hij werkt veel uren per week. Meer ga ik niet melden wat dat is zijn privé leven

Karel was even terughoudend toen Jeffrey hier stond. maar daarna is hij het grootste gedeelte van de tijd bij Jeff gebleven.
Voortdurend aandacht vragen en z'n dikke kop tegen hem aan drukken  ;D Het deed ons goed om dat te zien.

Jeffrey wil hem graag wat vaker zien, dus hebben we hem aangeboden dat hij hier mag komen wanneer hij wil.

Het was leuk om Jeffrey te zien en te spreken. 
15 December hebben we Karel alweer een jaar. Wat vliegt de tijd.
Zijn vader zal het wel mooi gevonden hebben dat zijn zoon nog aan de hond denkt, net als zijn Pa een echte dieren vriend  :eusa_clap:

razorx

Dank je voor je bericht Hans. Ik stel dit heel erg op prijs. Goed te horen dat het goed met Jeff gaat.

Spin!

Ik zat toevallig van de week nog wat oude berichten terug te kijken, laatste contact met Dirk dateerde van 3 december 2018. Alsof het de dag van gisteren is. Zijn toch nog wel veel momenten dat ik aan 'm denk (en ook aan Marcel Plagge). Echt nog steeds een gemis.

Goed te horen dat Jeff het goed maakt en leuk dat hij zijn vaders Lummel weer kwam opzoeken. Neem je 'm een keer mee naar een meeting Hans? (Karel dan he, maar Jeff mag ook).

www.vm-parts.nl

Taranis

Citaat van: razorx op 07-12-2019 18:17:22
Dank je voor je bericht Hans. Ik stel dit heel erg op prijs. Goed te horen dat het goed met Jeff gaat.

Hier precies zo. Mooi dat het goed gaat met Jeff.

kulk


Spin!


www.vm-parts.nl

razorx


JeroenV70

Ben sinds kort weer actief op dit forum en heb dit bericht vorig jaar dus compleet gemist.
Ik ben een aantal keren bij Dirk geweest en zie nu dus pas een jaar nadat hij is overleden wat hem is overkomen. :'(

Een belangrijke dag voor de familie.

Deze komt bij mij ook wel hard binnen omdat ik zelf anderhalf jaar geleden een hartstilstand had en tijdig gereanimeerd ben met een externe defibrillator. Nu ben ik ICD-drager en dus beter beschermd tegen hartritmestoringen.
JeroenV70
1999 V70 2.5 10v Europe Plus Line, Nautic Blue Pearl (gezinsauto)
2004 C70 Coupé Collection 2.4T Automaat, Black Sapphire metallic (MY2002 youngtimer)
2005 MX-5 1.8 Sportive (6-speed NBFL), Brilliant Black (hobby)

marc-850


BBS

Volvoloos....

cornelis-b

Ik zat net de whatsapp geschiedenis nog eens door te lezen, mooie herinneringen aan een mooi mens, die door ons en vele gemist wordt. Grote bek, recht door zee en een hart van goud, zo heb ik hem leren kennen en zo blijft hij in gedachten.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

kulk

Citaat van: razorx op 11-12-2019 10:14:44


Lekker hoor! Na een paar uur zwoegen aan een oud hok, onder de kwijl van die 'joekel', verkleumd van de kou nog even zo'n ijskoude klets aan de keukentafel, heerlijk man. Mooie herinneringen.......