Even voorstellen: Kristel020

Gestart door Kristel020, 17-12-2018 11:18:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kristel020

Hallo allemaal,

Ik ben Kristel Thijssen uit Amsterdam en ik zie gelijk dat ik vier jaar te laat op dit forum beland ben... Want dat was toen de maand dat wij onze Volvo 850 T5 2.0 kochten.
Wat een fijne auto en wat heeft hij ons fijn rondgereden al die tijd.

De reden dat ik nu lid ben geworden is omdat wij afscheid moeten nemen van onze Volvo. Met een beetje pijn wel in ons hart. Maar er komt een lease auto (Dat is vast een scheldwoord hier ;-)) en het vergunningenbeleid in Amsterdam is helaas niet voor twee auto's.

Ik lees al dat ik geen advertentie mag plaatsen, want ik kom nu natuurlijk net kijken op dit forum, dat begrijp ik. Maar mijn vraag is dan meteen, wat zijn jullie tips en adviezen om onze mooie auto over te doen aan een volgende liefhebber? Motor en bak zijn nog goed, maar er zijn op dit moment twee gebreken (waterpomp en stuurbekrachtiging), dus we hoeven er niet veel voor te hebben, alleen iemand die met liefde voor de 850 hem wil overpakken. Hij is nog niet voor de sloop deze beauty uit Italiƫ!!

Marktplaats, veel verder dan dat kom ik nu namelijk niet.

Dank jullie wel alvast voor de tips en zo scrollend zie ik dat we al die tijd een handig en gezellig forum zijn misgelopen.... :eusa_doh:

Met hartelijke groeten,
Kristel

konniekip

Slim om je aan te melden, je zult vast een hoop pm's krijgen nu.
voelt toch een beetje als een verkapte advertentie ;)

Kristel020

Nou ik hoop het, want bij Marktplaats krijg ik toch een beetje een raar gevoel. Nooit gedacht dat ik zo zou 'voelen' bij een auto.
Dank voor je reactie in elk geval!

Menno3274

Welkom en succes met de verkoop. Wellicht een fotootje plaatsen  ;)

Died850

#4
Welkom, maar inderdaad een beetje laat ;D.
Paar plaatjes zullen zeker helpen voor leden om een geschikte liefhebber te vinden.
Je zou ook eens contact kunnen leggen met Sandor van BTC, https://www.btc-volvo.nl/contact/. Zij kunnen realistisch de waarde van je T-5R inschatten.

Succes met het zoeken naar een liefhebber!

Kristel020


kulk

Je kan hem ook op een volvo verkoop groep op facebook zetten

Kristel020

Wederom dank voor de tip! Ga ik meteen doen!

855/96

Voor de mensen die plaatjes zoeken, op marktplaats is vrij snel gevonden. prijs is n.o.t.k.
'01 Volvo V70 2.4t aut.
'96 Volvo 850 2.5 I 10V aut.
'94 Volvo 940 2.3i Polar aut.
'03 Volvo S80 D5 aut.
'98 Volvo S80 T6 Geartronic

Kristel020

Inmiddels heb ik hem verkocht aan een liefhebber die er weer een pareltje van gaat maken! Dank allemaal voor de tips! Fijne dagen!