Even voorstellen: Eddie Flesch

Gestart door Eddiie Flesch, 18-12-2018 17:31:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eddiie Flesch

Hallo allemaal,

Mijn naam is Eddie Flesch en rijd sinds 3 jaar Volvo, een V40 2.0 op Lpg. Sinds de proefrit eigenlijk al verkocht.
Na enkele weken erin gereden te hebben wist ik al dat mijn volgende wagen weer een Volvo zou zijn, maar dan toch nog iets sneller.
Het Volvo virus was dus toegeslagen.
Nu ben ik vorige week tegen een C70 2.3T5 aut. uit 1998 aangelopen, die er perfect uitzag, zowel binnen als buiten.
Na een proefrit eigenlijk geen moment getwijfeld en de auto gekocht.
Afgelopen vrijdag eindelijk gehaald en direct doorgereden naar Henk Bupo om mijn ABS regelunit te laten reviseren.
Een paar uur later gefixed een zonder brandende ABS lampjes naar huis gereden.
Nu een paar dagen later nog steeds heel blij met deze wagen. Wat een power!!

Voor mij het enige nadeel is dat er nog geen Lpg in ligt, want na 3 jaar Lpg rijden doet benzine tanken wel pijn.
Snel een keuze maken welk systeem het wordt, maar er zijn nog al wat prijsverschillen tussen installaties en installateurs.
Tweedehands werd ook al voorgesteld om de prijs te drukken.

Zal me eens gaan inlezen op dit forum en dan kom ik er vast wel uit.

Tot horens

Groeten Eddie

cornelis-b

Eddie welkom op het forum en top dat je jezelf hebt aangemeld, het was een gezellige middag en we hebben lekker zitten kletsen over? Ja waar over ook alweer ................. oja het ging over Volvo's  ;D

De kleur van je wagen vind ik echt helemaal top zeker op een C en het is ook echt een mooie strakke wagen, veel veilige kilometers en zoals gezegd, ben je in de buurt je weet waar je koffie kan krijgen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Fred korn

Prachtige wagen !!!! Mijn lievelingskleur wilde een op dit forum aangeboden wagen kopen ook een C , maar kreeg bij een autobedrijf die had gereageerd op mijn advertentie veel te weinig voor mijn S 80 . Anders waren er 2 geweest ? op het forum .
Veel plezier en veilige kilometers met de koets .

V70geRwin

Welkom Eddie, mooie C, veel plezier er mee  :eusa_clap: