De cream yellow van Sander

Gestart door sanderT5R, 29-12-2018 20:09:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sanderT5R

Citaat van: rjverbrugh op 22-04-2019 21:01:35
Vaak een brakke stekker aansluiting, en die je daar te pakken hebt heeft er niets mee te maken. Dus even de stekkers ( 1 onder en 1 boven het reservoir) even eraf en checken. Zijn Vaak gecorrodeerd.

Gaan we van het weekend maar eens proberen..

Thanks!

sanderT5R

Citaat van: cornelis-b op 23-04-2019 07:46:29
De stekker die je daar toont is van een alarm toeter en met dat haakje kan je hem aan het schutbord hangen als de toeter er niet in zit. Ik noem het toeter want een sirene is het niet ;D

Oké, dank je.

Toeter zal ik niet horen want alarm werkt toch voor geen meter :eusa_wall:

sanderT5R

Gisteren de velgen weer opgehaald :D.

Zijn weer netjes gecoat en banden gemonteerd in de goede maat in plaats van die ballonbanden die erom lagen. Plakloodjes netjes achter de spaken laten plaatsen..

Voor:



Na:









Gecoate velg en origineel naast elkaar, kleur wijkt iets af..



Grote vooruitgang met hoe het was. Ik vind mooi :)

)()()sT


MikeyQR


volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

sanderT5R


elianmars

Veel mooier dan de zwarte velgen.
Ik vind de kleur goed gelukt, hoor. Vaak worden ze net iets te blauw, maar dat is bij deze zeker niet het geval.

sanderT5R

Citaat van: elianmars op 13-05-2019 19:10:11
Veel mooier dan de zwarte velgen.
Ik vind de kleur goed gelukt, hoor. Vaak worden ze net iets te blauw, maar dat is bij deze zeker niet het geval.

Vtv een kleurstaal gezien en kreeg de garantie dat het dezelfde kleur als de staal zou worden.

Had inderdaad in een ander topic gezien dat de kleur nogal af wil wijken na coaten. Gelukkig bij mij niet het geval :eusa_dance:

vincent-mk1


sanderT5R

Dit weekend weer even bezig geweest met de banaan..

Dakrails gemonteerd; vond het zonder te kaal ogen. Met vind ik persoonlijk netter, ook al zal ik ze niet gebruiken waar ze voor bedoeld zijn :P

Ook via skandix.de US knippers gekocht, deze zijn vrijdag geleverd dus die konden zaterdag ook mooi gemonteerd worden.

Had al een tijdje een andere tellerbak liggen, die opengemaakt en op de goeie kmstand gezet. Kan die binnenkort ook erin gezet worden.










Hij wordt mooier en mooier (vind ik dan..8)). 

Binnenkort maar eens gaan kijken of we m weer eens APK gekeurd krijgen zodat ie weer wat kilometers kan gaan maken..

Vulk


MikeyQR

Netjes, staat ook naar mijn mening veel beter met de dakrails erop. :eusa_clap:

)()()sT

Mooi ding man!
Dan heb ik wel belang bij de kale lijsten 8)

sanderT5R

#44
Citaat van: Vulk op 26-05-2019 21:21:29
Deze ziet er echt goed uit!

Citaat van: MikeyQR op 26-05-2019 21:27:07
Netjes, staat ook naar mijn mening veel beter met de dakrails erop. :eusa_clap:

dank jullie ;)


Citaat van: )()()sT op 26-05-2019 21:31:13
Mooi ding man!
Dan heb ik wel belang bij de kale lijsten 8)

Thanks! Lijsten moet ik nog even kijken wat ik daarmee doe, als ze weg mogen dan laat ik je het weten.