Auteur Topic: 850 achterbank verwaming schakelaar aansluitingen???  (gelezen 106 keer)

Janssenmichel

• Nieuw lid
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Boxy, but good
850 achterbank verwaming schakelaar aansluitingen???
« Gepost op: 08-01-2019 21:10:57 »
Collega's,

Onlangs heb ik in mijn 850 10v uit '96 verwarmd interieur geplaatst(voor en achter). hier heb ik netjes 4 schakelaars bij gekocht om mijn passagiers ook te kunnen voorzien van verwarmde zittingen. Nu kwam ik tot de conclusie dat voor alles netjes voorbereid is maar achter niets ligt(achterkant van het middenconsole). Ook als ik het middenconsole los neem kan ik niets vinden. iemand met hetzelfde issue gezeten of weet iemand wellicht het antwoord?

Wat ik WEL heb gevonden was onder het ''loze'' knopje aan de bijrijderskant net boven de raamschakelaars eenzelfde stekker zit. dit doet mij vermoeden dat wellicht de hele achterbank in 1 keer verwarmd wordt. maar waar zijn dan die 2 loze knoppen achterin voor?

Nja ik hoop dat iemand van jullie het weet!

Hartelijk dank alvast!
Volvo 850 '96 2.5 10v + 1/5 Volvo 850 trailer

vasquez

• Lid 100+
  • Offline Offline
Re: 850 achterbank verwaming schakelaar aansluitingen???
« Reactie #1 Gepost op: 08-01-2019 21:30:24 »
Je moet de 2 knoppen aan de achterkat van de middenconsole gebruiken.

Hebt echter wel een kabelharnas nodig, dus een setje kabels die je tussen de knoppen en de aansluitingen op de achterbank in-klikt.

Die zoek ik ook nog :-)

Let wel, is niet hetzelfde al de S/V70, die hebben slechts 1 knop in de middenconsole, bij de 850 is links en rechts apart te bedienen.