GESTOLEN: LX-LN-60

Gestart door marc-850, 05-02-2019 07:04:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjenT5R

Een 850 is dan ook de wagen bij uitstek voor een ramkraak.

Ik sponsor graag een nieuw (gebruikt) achterlicht Marc!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

blauweroffel

Wat een verhaal.
Blij dat de auto er redelijk ongeschonden uitkomt, slot, contactslot en achterlicht.
Maar is de auto ook gebruikt om iets te rammen? Of alleen voor vervoer van veel spullen? Want alleen een achterlicht kapot bij het rammen....

Maar de auto is terug en dat telt. Ik ga ook op zoek naar een tracktracesysteem......de auto staat op de oprit, is geschorst (en niet verzekerd op dit moment...) maar daar helpt natuurlijk niet, maar ga toch wat maatregelen nemen....
BR

855/96

Geeft te denken, maar een ramkraak zonder een daadwerkelijke ram hoor je ook niet vaak voorbijkomen daarentegen...
'01 Volvo V70 2.4t aut.
'96 Volvo 850 2.5 I 10V aut.
'94 Volvo 940 2.3i Polar aut.
'03 Volvo S80 D5 aut.
'98 Volvo S80 T6 Geartronic

elianmars


marc-850

Citaat van: blauweroffel op 05-02-2019 21:55:50
Wat een verhaal.
Blij dat de auto er redelijk ongeschonden uitkomt, slot, contactslot en achterlicht.
Maar is de auto ook gebruikt om iets te rammen? Of alleen voor vervoer van veel spullen? Want alleen een achterlicht kapot bij het rammen....

BR

Deze schade is optisch vastgesteld door de politie. Of er plaatschade is weet ik nog niet, ik mocht zelf de auto niet inspecteren. Zodra het sporen-onderzoek is afgerond wordt hij pas vrij gegeven.

elianmars

Citaat van: elianmars op 05-02-2019 22:30:47
Straks op SBS6  ;D

Er was nu wat meer te zien. Ze zijn achteruit tegen de deuren gereden. Vandaar het kapotte achterlicht.

RickG

Mooi dat jouw auto weer terecht is!

marc-850

Er lag daar op de stoep ook wat olie-vlekken/koelvloeistof (?).

Hopelijk zijn ze van te voren niet wezen raggen met de auto. Volgens de politie zat er ook behoorlijk wat modder her en der op.
Hoewel er ook vlekken dicht bij de gevel lagen, terwijl ze achteruit tegen de pui zijn gereden. Leek mij een vreemde plaats, weet dus ook niet of dat van mijn auto afkwam.

Ozzzz

Die wagen is straks z'n gewicht in goud waard met zo'n verhaal  ;)

marc-850

Overigens wil ik iedereen hartelijk bedanken voor alle belangstelling, medeleven, delen van berichten op social media enz.  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Ook krijg ik van diverse kanten al onderdelen aangeboden als vervanging, maar ik zal eerst moeten afwachten wat er precies allemaal kapot en/of beschadigd is.
Voor het zelfde geld hebben ze aan de binnenzijde van alles gesloopt.

Ik hoop de auto aan het eind van de week weer terug te hebben, dan kan ik de schade opmaken.

NiekMan

Mooi dat alles weer goed is. Zo maak je wat mee op 1 dag.

Taxatie + all-risk kan ik aanraden.
Voor mijn V70R uit 1997 kostte de taxatie 130 euro. De auto is getaxeerd op 10.000 euro, veel meer dan die waard is.
En de all-risk verzekering kost mij 500 euro per jaar, omdat ik de auto als youngtimer heb laten verzekeren. Daarbij is de auto verzekerd op taxatie waarde, niet de dagwaarde.
De V70 mag ik daarbij als dagelijks vervoer gebruiken en is verzekerd als eerste auto (daarnaast heb ik twee oldtimers).

Om het geld hoef je het dus niet te laten.
'07 S80 3.2 - Oyster grey pearl
'66 131 - B20b, dubbele SU HS6, k-nokkenas - grijs - rood interieur

arjenT5R

Citaat van: NiekMan op 05-02-2019 23:33:40
Mooi dat alles weer goed is. Zo maak je wat mee op 1 dag.

Taxatie + all-risk kan ik aanraden.
Voor mijn V70R uit 1997 kostte de taxatie 130 euro. De auto is getaxeerd op 10.000 euro, veel meer dan die waard is.
En de all-risk verzekering kost mij 500 euro per jaar, omdat ik de auto als youngtimer heb laten verzekeren. Daarbij is de auto verzekerd op taxatie waarde, niet de dagwaarde.
De V70 mag ik daarbij als dagelijks vervoer gebruiken en is verzekerd als eerste auto (daarnaast heb ik twee oldtimers).

Om het geld hoef je het dus niet te laten.

Bij welke verzekeraar zit je en welke taxateur?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

rpakuypers


)()()sT

Citaat van: arjenT5R op 05-02-2019 23:58:25
Bij welke verzekeraar zit je en welke taxateur?

Ben ik ook benieuwd naar!
Mijne V70R is ook getaxeerd en all-risk tegen taxatiewaarde, maar mag max. 5000km. rijden en is als hobbymatig bedoeld. Voor mij geen probleem omdat de R nu in de winter slaapt, maar als daily wel een aandachtspunt. Daarnaast "moet" ie 's nachts overdekt/binnen staan  :eusa_eh:
Kosten: ~ €280,- per jaar.

Mooi dat de auto terecht is!

T5-4life

Citaat van: marc-850 op 05-02-2019 21:51:27
Hoop dat ze hem hebben afgetankt...
;D ;D

Mooi dat die terug is!
C70 T5 coupe LPI 1998 390 dkm
C70 T5 cabrio 2000 234 dkm
S80 D5 2005 311 dkm