Forumtransport Winchester > Nederland

Gestart door ddvries04, 19-03-2019 13:37:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ddvries04

Weet dat het misschien een rare vraag is, maar zijn er hier mensen in de groep die van plan zijn om op redelijk korte termijn naar Engeland te gaan met de auto (of vrachtwagen)? En dan ook nog redelijk in de buurt van Winchester moeten zijn?

Ik heb namelijk wat volvo delen besteld bij Volvo composites (grotere kist want er zit een voorbumper in) en deze zouden 2 weken geleden meegenomen worden door een vriend die toen in Winchester moest zijn om een auto op te halen.

Met dank aan Parcelforce (Engels postbedrijf) kwamen de delen een dag te laat binnen bij de beste man en konden deze dus niet meegenomen worden...

Mijn vraag is dus of er iemandop dit forum is die (tegen vergoeding) de delen in Winchester op wilt halen en deze mee naar Nederland nemen?

Anders moet ik met de beste man regelen dat hij de delen naar Nederland opstuurt. Probeer het liever eerst via deze weg.
1984 760 T5 (B5234T3, M4.4, Schutten chip)
̶1̶9̶9̶9̶ ̶V̶7̶0̶ ̶T̶5̶ ̶(̶B̶5̶2̶3̶4̶T̶3̶,̶ ̶L̶P̶I̶,̶ ̶M̶E̶7̶,̶ ̶S̶c̶h̶u̶t̶t̶e̶n̶ ̶c̶h̶i̶p̶)̶
̶2̶0̶0̶1̶ ̶V̶7̶0̶ ̶T̶5̶ ̶(̶B̶5̶2̶3̶4̶T̶3̶,̶ ̶L̶P̶I̶,̶ ̶S̶c̶h̶u̶t̶t̶e̶n̶ ̶c̶h̶i̶p̶)̶
2006 V70 2.4 T5 (B5244T5, LPG, Schutten chip)