Rode R meeting 2019

Gestart door KIM, 13-03-2019 15:40:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjen850

Citaat van: joost muurling op 28-03-2019 14:50:59
Ruim 10 jaar heb ik mijn Rode R al, NV-PL-64, en ben jullie niet vergeten!
IK kom dus dit jaar ook .
Verheug me er op.
Tot gauw!!


Ha die Joost😃 dat is lang geleden, wat leuk. Wij zien je dan😃

arjen850

Citaat van: rifwachter op 06-04-2019 10:20:10
Als de apk keuring op 15-4 normaal verloopt dan zullen wij er ook zijn met de rode 850R.

We komen zeker, met de 850R of met onze S70 cassis.



Beetje hetzelfde geldt voor mij ook, 20e gaat hij voor nieuwe injectoren, plaatsen ALM en dan de software. Heb er vertrouwen in, maar 100 procent zeker is et nog niet. Maar anders kom ik met een classic of de S90 heb wel wat keus nu😉

KIM

Dat zou toch wat zijn als uitgerekend jij niet met een Rode R komt...
Als je de oude lambdasonde er in laat, kun je ook altijd nog daarop rijden. Heb je alleen een iets andere BIN nodig.

Hengeveld

Een rode R minder op de meeting is al erg, maar een met beige interieur minder is desastreus!

arjen850

Citaat van: Hengeveld op 07-04-2019 18:30:54
Een rode R minder op de meeting is al erg, maar een met beige interieur minder is desastreus!

👍😂

nwestenbrink

ik ben er misschien bij zo als het nu lijkt
volvo 850 gltg3 volvo 850 2.5g3 volvo s70 2.5tdi audi a8 4.2g3 volvo v70g3 volvo s70 2.5b volvo v70 2.0b jaguar xj6 3.2g3 volvo s70 2.5g3 volvo 2.5b volvo v70 2.0b opel movano 2.5 d volvo v40 1.8b volvo v70n 2.3 t5 855 R

KIM

Vandaag maar begonnen met wat poetswerk:


arjen850

Citaat van: KIM op 13-04-2019 17:02:16
Vandaag maar begonnen met wat poetswerk:



Ga je de hele week poetsen ja? Zal dat ding zo straks staan te blinken😃

KIM

Nee morgen nog en dan moet het interieur nog gekuisd worden.
De Volans moeten er nog om, hij moet nog uitgelijnd worden en de achterklep moet er nog in: zat te doen dus...

arjen850

Citaat van: KIM op 13-04-2019 17:36:57
Nee morgen nog en dan moet het interieur nog gekuisd worden.
De Volans moeten er nog om, hij moet nog uitgelijnd worden en de achterklep moet er nog in: zat te doen dus...

Ah, ben gelukkig niet de enige die er druk mee is, vandaag de hele dag onder dat rooie ding gelegen😉

KIM

Tsja lekker onderhoudsvrij  :eusa_liar:

arjen850

#26
Maar er mag langzamerhand wel iets leven komen hier in dit topic :P op dit moment tel ik er een stuk of 6, en da's uiteraard niet genoeg. Hier en daar hoor je nog steeds dat er rode Rren bij komen, dus allee, we gaan ons record weer eens verbreken toch? Om het weer hoeven we het niet te laten, want de voorspellingen op dit moment geven aan dat de airco aan kan, en het dak los. En dat is al even geleden dat we zulk mooi weer hadden tijdens de rode R meeting. Moet hierbij meteen terug denken aan 1 meeting hier bij mij en 1 bij KIM, toen was het stralend zomer weer met bijbehorende temperaturen :D

Ik kijk er weer naar uit, we rijden weer door mooie dorpjes en natuurgebieden, hoe mooi is dat met een sliert rode Rren  ;D

KIM

Er zijn ook nog wat aanmeldingen via FaceBook dus het totaal zal nog wel iets oplopen.
Dit keer hebben we echt hele gave foto locaties (vind ik). Hopelijk neemt Powepete zijn drone mee want daar zijn een aantal uitermate geschikte plekken in de route voor.

arjen850

Citaat van: KIM op 14-04-2019 18:44:15
Er zijn ook nog wat aanmeldingen via FaceBook dus het totaal zal nog wel iets oplopen.
Dit keer hebben we echt hele gave foto locaties (vind ik). Hopelijk neemt Powepete zijn drone mee want daar zijn een aantal uitermate geschikte plekken in de route voor.
Ah mooi, tis echt een mooie omgeving, en met het zonnetje erbij wordt het enkel beter😃 mooi dat er via FB ook aanmelding zijn, ik hoop er ook nog 1 of 2 bij te krijgen😉

KIM

Zijn er trouwens mensen die 's-avonds mee willen eten? Dan ga ik even zoeken naar een restaurant en reserveer ik voor degenen die willen.

Lijstje:
KIM + Marjolein
Arjen850 + Vrouw en 2 kinderen