A stijlen volvo 850 los halen

Gestart door jeroen.k, 07-05-2019 16:45:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeroen.k

Beste forumleden.
Ik heb even gezocht op het forum maar ik kon het (nog) niet vinden.
Ik zou graag de de voorste stijl los willen volgens mij is dat de A stijl(en).
Dit ivm het verwerken van een GPS ontvanger.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze het beste/makkelijkste kan verwijderen en hergebruiken, zonder dat ik iets sloop?
Alvast dank.


marc-850

Die zitten geklikt. Als je die met beleid lostrekt vanaf de boven of onderkant, blijven de clipjes nog heel.

Died850

Er zit ook een klem van het plastic bij de A-stijl achter de plastic kap waar ook je gordel achter bevestigd is. Even met beleid loshalen, is een klikverbinding.

jeroen.k

Citaat van: Died850 op 07-05-2019 17:52:57
Er zit ook een klem van het plastic bij de A-stijl achter de plastic kap waar ook je gordel achter bevestigd is. Even met beleid loshalen, is een klikverbinding.

Misschien heb ik de verkeerde benaming gebruikt. iIk bedoel de plastic delen helemaal links en rechts voorin de auto. Die zag maar direct aan bij het voorraam zitten.

KIM

#4
Je moet de B-stijl ook loshalen om bij het laatste bevestigingspunt van de A-stijl bekleding te komen. Daar zit het enige component wat niet losgaat door trekken; hier zit een clipje dat 90 graden gedraaid dient te worden.
B-stijl en de rest van de A-stijl is een kwestie van trekken met beleid; zit allemaal geklikt.

jeroen.k

Citaat van: KIM op 08-05-2019 13:09:28
Je moet de B-stijl ook loshalen om bij het laatste bevestigingspunt van de A-stijl bekleding te komen. Daar zit het enige component wat niet losgaat door trekken; hier zit een clipje dat 90 graden gedraaid dient te worden.
B-stijl en de rest van de A-stijl is een kwestie van trekken met beleid; zit allemaal geklikt.

Ah. Oke bedankt voor de (extra) toelichting!