Waar ga jij op vakantie in 2019?

Gestart door Vulk, 14-07-2019 13:59:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc O.

Met de Saab naar Oostenrijk (Zillertal) en Italië (Comomeer). Voor het eerst in ca. 15 jaar dus zonder Volvo.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Blackfox

Citaat van: verde900 op 14-07-2019 18:00:09
Weinig Zweden gangers hier, daar loopt 'n roffel toch het mooiste..


Ik zal je eerlijk zeggen, de  S60 loopt net zo mooi hier in Nederland als in Zweden ;D ;D ;D

Snellebaksteen

Ik had gezien de thuis situatie niet meer verwacht om op vakantie te gaan maar aangezien mijn vrouw momenteel zo stabiel is dat ze weg durft hebben we heel snel een luxe huis geboekt in Duitsland. We zitten nu in Cochem, aanhanger mee, motor er op, alle comfort en genieten maar!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

knoertS70

Wij blijven lekker thuis  ;D   :eusa_whistle: maar rijden wel rond met de roffel. :eusa_dance:
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

arjenT5R

Jou thuis is al vakantie haha lucky basterd
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

pietdeslinger

Wij gaan dit jaar naar Zweden toe. Naar Hökerum.

Barracuda_82

Denemarken, Noorwegen en Zweden dit jaar. En niet met de R, want daar is vorig jaar ons halve budget al aan op gegaan. Dit jaar gewoon verstandig met de zuinige auto van mijn vriendin.
Johan van Tongeren - www.baddecision.works

Marc O.

Citaat van: Snellebaksteen op 15-07-2019 01:08:00
Ik had gezien de thuis situatie niet meer verwacht om op vakantie te gaan maar aangezien mijn vrouw momenteel zo stabiel is dat ze weg durft hebben we heel snel een luxe huis geboekt in Duitsland. We zitten nu in Cochem, aanhanger mee, motor er op, alle comfort en genieten maar!

Super om te horen! Hopelijk kunnen jullie ondanks de situatie volop genieten van de vakantie en elkaar!
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Dit jaar voor het eerst zonder kinderen en dus buiten het seizoen. We hebben 't dus al achter de rug. De eerste 2 weken van juni richting Zuid-Duitsland, Italië en Midden-Duitsland geweest. Alle verblijven in luxe appartementen. Eerst 3 dagen in het Schwarzwald, daarna 9 dagen aan het Como-meer en afgesloten met 4 dagen in een oud stationnetje in de buurt van Würzburg. En dat allemaal voor een kwart van het geld voor een gammele stacaravan voor 5 personen in het hoogseizoen.

:eusa_dance:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

knoertS70

Citaat van: arjenT5R op 15-07-2019 08:31:08
Jou thuis is al vakantie haha lucky basterd

Ja, lekker hè! Als je in de buurt bent stap je maar weer eens binnen.  ;)
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Chevyeddy

Jeetje, wat gaat iedereen ver weg zeg. Wij vertrekken zaterdag voor 4 weken naar Burgh-haamstede met de sleurthut achter de R.
'02 MB E500 (daily driver)
'98 Volvo s70r 2.3 AT, Mystic Silver (verkocht)
 ̶'̶9̶9̶ ̶V̶o̶l̶v̶o̶ ̶s̶7̶0̶ ̶2̶.̶4̶ ̶M̶T̶,̶ ̶M̶y̶s̶t̶i̶c̶ ̶S̶i̶l̶v̶e̶r̶ ̶(̶g̶e̶d̶e̶m̶o̶n̶t̶e̶e̶r̶d̶)̶
'79 Chevrolet El-camino LS 5.7 AT
'05 Ford Mustang convertible 4.0 AT

Ozzzz



Hier ook lekker dicht bij huis...

Zonder de T-5R, want die heb ik de dag voor vertrek stuk gemaakt...  :eusa_wall:

FGG

Citaat van: Ozzzz op 15-07-2019 11:07:18


Hier ook lekker dicht bij huis...

Zonder de T-5R, want die heb ik de dag voor vertrek stuk gemaakt...  :eusa_wall:
Vasse is geweldig.

Niet vergeten om te eten bij de Watermolen van Bels. Goed voor een lekkere pannenkoek maar ook een fijne uitsmijter.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ozzzz

Citaat van: FGG
Vasse is geweldig.

Niet vergeten om te eten bij de Watermolen van Bels. Goed voor een lekkere pannenkoek maar ook een fijne uitsmijter.
/quote]

Vasse is great! Ik weet het, ik woon er...  :eusa_shifty:

Beter pannekook'n eten bij Tante Sien trouwens  ;)

FGG

Citaat van: Ozzzz op 15-07-2019 11:43:53
Citaat van: FGG
Vasse is geweldig.

Niet vergeten om te eten bij de Watermolen van Bels. Goed voor een lekkere pannenkoek maar ook een fijne uitsmijter.

Vasse is great! Ik weet het, ik woon er...  :eusa_shifty:

Beter pannekook'n eten bij Tante Sien trouwens  ;)

Dan heb ik je plaatje verkeerd geïnterpreteerd. Ik dacht dat je naar Vasse ging op vakantie.

Bij Tante Sien is het ook dikke prima!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: