lakkleur blauwe vaccuumslangen

Gestart door Dazzle, 06-09-2019 18:10:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dazzle

Goedenavond,
Ik zie op t forum vele gelikte foto's gemaakt van de motorruimte. Verschillende onderdelen die dan gespoten zijn in de kleur van de vaccuumslangen ( of vaccuumslangen aangepast aan de gespoten kleur, tis maar hoe je t bekijkt).  Nu heb ik al wat blauwe vaccuumslangen gebruikt en wil graag wat kunststof onderdeeltjes in diezelfde kleur spuiten.  Welke kleur is dat dan exact?  Ik ben op t internet al wat aan het zoeken geweest naar de juiste lak en kleur, maar t is lastig om dan exact de juiste vinden.  Iemand die dit al heeft aangeschaft en de kleur(code) weet?  Ik kan natuurlijk met een stukje slang naar een lokale verfwinkel gaan, maar wil graag via internet bestellen.  Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

grt
Ronald

Ozzzz

Als je "IPD" blauw bedoelt dan is dat signaal blauw Ral 5005 in die kleur heb ik m'n subframe laten coaten en bleek exact hetzelfde te zijn als de ipd swaybars

Dazzle

Zou idd kunnen dat het die kleur is.
Hierbij een fotootje vd blauwe vaccuumslangen die ik net heb.
Ik wil ook de alu inlaatbuis naar de turbo ( is nu zwart) in deze kleur doen.  Dat dient dan zeker een hittebestendige lak te zijn ,gezien deze behoorlijk warm kan worden?

grtz
Ronald

Dazzle

Hi Ozzzz,  heb je misschien wat fotootjes ervan hoe dat t eruit ziet in die blauwe kleur?

Thx alvast

Ozzzz

#4
Mijn subframe bedoel je?

arjenT5R

Beste is de gaten waar de rubbers in moeten even vooraf af tapen voor het coaten... Anders gaan ze er zo lastig in ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ozzzz

Of gewoon ff beetje opschuren vóór 't rubbers persen  ::)

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!