Auteur Topic: Introductie mdragt  (gelezen 122 keer)

mdragt

• Nieuw lid
  • *
  • Offline Offline
Introductie mdragt
« Gepost op: 29-01-2020 23:23:29 »
Hallo iedereen,
Leuk forum hier, wel zo netjes om mezelf en m'n 850 te introduceren.
Mijn naam is Martin en woon in Berkel en Rodenrijs. Ben altijd een Volvo-rijder geweest: de 240 van m'n ouwe heer, de 343 van m'n ma, 440, 440, S40, S40, V70 - meestal leasewagens. Maar anderhalf jaar geleden een mat-rode 850 2.0i 10v uit 1996 overgenomen van een kennis, die een beetje hobbiet met klassieke volvo's.

Inmiddels de volgende reeks klusjes afgehandeld: accu vervangen, bestuurdersstoel en middenconsole vervangen (onderdelen uit donorwagen), interieur gereinigd, kachelweerstand vervangen, aanjager vervangen, kleine-deukjes-dagen bezocht, cursus machinaal polijsten gevolgd (en polijstmachine gekocht), de wagen tot hoogglans opgepoetst, spoiler en spiegelkappen overgespoten, dakrails opgeknapt, nieuwe schokdempers voor en achter laten monteren, nieuwe hemelbekleding aangebracht (hing voor m'n ogen), slot achterklep gerepareerd (onderdelen uit donorwagen), 3e zitrij geïnstalleerd.
To do: afstandsbediening euro-alarm werkend zien te krijgen (wie heeft er nog een fob?), cruise control installeren, spatbord rechtsvoor uitdeuken / vervangen, basaal onderhoud en kleine reparaties met wat hulp uitvoeren.

Zodra het zonnetje weer schijnt maak ik een paar foto's.
Wellicht tot snel, bij deze of een andere post!

volvobug

• Wat anderen bedacht hebben moet ik op z'n minst kunnen begrijpen!
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • V70 2.5 10v '97 LPi & V70R FWD AUT Saffron '98 LPi
    • Volvo foto album
Re: Introductie mdragt
« Reactie #1 Gepost op: 29-01-2020 23:41:17 »
Welkom hier. Geen bijzonderheden in de kluslijst zo te zien  ;) voor een 24 jaar oude 850. En inderdaad, kom maar door met die foto's.

Handtekening? 85011806 en Saffronie.