Er is een nieuwe Facebook groep gestart voor de C70 classics in Nederland

Gestart door JeroenV70, 08-02-2020 23:35:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JeroenV70

Ik werd daar eerder vanavond attent op gemaakt.
Voor wie het interessant vindt, de groep is te vinden als "C70 Classic NL".
JeroenV70
1999 V70 2.5 10v Europe Plus Line, Nautic Blue Pearl (gezinsauto)
2004 C70 Coupé Collection 2.4T Automaat, Black Sapphire metallic (MY2002 youngtimer)
2005 MX-5 1.8 Sportive (6-speed NBFL), Brilliant Black (hobby)

cornelis-b

Het jammere van al die facebook groepjes is dat er steeds minder op het forum gedaan wordt. En vooral miet vergeten dat als je een vraag stelt over een probleem krijgt met een wiellager dat de beste monteurs daar je adviseren om je carter ventilatie te gaan doen en je koppakking te vervangen. De beste monteurs zitten op facebook ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Miyel

Mee eens, ook al gaan we zelf ook niet vrijuit.
Meest jammere vind ik nog dat het niet terug te vinden/zoeken is. Hier op het forum heb je echt een database aan kennis met een zoekfunctie.
Op Facebook wordt wekelijks dezelfde vraag opnieuw gevraagd en is het antwoord veelal half, verkeerd of inderdaad compleet niet relevant..

Daarover gesproken.. nu weer on-topic.. ;)
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

JeroenV70

Citaat van: cornelis-b op 09-02-2020 10:13:54
Het jammere van al die facebook groepjes is dat er steeds minder op het forum gedaan wordt. En vooral miet vergeten dat als je een vraag stelt over een probleem krijgt met een wiellager dat de beste monteurs daar je adviseren om je carter ventilatie te gaan doen en je koppakking te vervangen. De beste monteurs zitten op facebook ;D

Dat er dan minder op het forum gedaan wordt, vind ik ook jammer. Het delen van foto's gaat daarentegen wel weer makkelijker op Facebook. Voor goede adviezen kun je inderdaad beter hier terecht, omdat hier aantoonbaar meer ervaring zit.

Citaat van: Miyel op 09-02-2020 14:53:00
Mee eens, ook al gaan we zelf ook niet vrijuit.
Meest jammere vind ik nog dat het niet terug te vinden/zoeken is. Hier op het forum heb je echt een database aan kennis met een zoekfunctie.
Op Facebook wordt wekelijks dezelfde vraag opnieuw gevraagd en is het antwoord veelal half, verkeerd of inderdaad compleet niet relevant..

Daarover gesproken.. nu weer on-topic.. ;)

De zoekfunctie is inderdaad goud waard. Ik heb al vaker prima antwoorden gevonden in discussies die hier jaren geleden gevoerd zijn.
Op Facebook is het allemaal wat vluchtiger, dat is absoluut waar.

Het zal voor mij wel "the best of both worlds" worden. Ik kan het één doen en hoef het ander niet te laten. Ik ben in die groep al wel bekenden van dit forum tegengekomen, dus het is al een grijs gebied.
JeroenV70
1999 V70 2.5 10v Europe Plus Line, Nautic Blue Pearl (gezinsauto)
2004 C70 Coupé Collection 2.4T Automaat, Black Sapphire metallic (MY2002 youngtimer)
2005 MX-5 1.8 Sportive (6-speed NBFL), Brilliant Black (hobby)