Auteur Topic: Volvo850Club, wat is er aan de hand?  (gelezen 469 keer)

LouisVKWD

• Lid 100+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • 855 2.5i-10V estate 1995 donkergroen (DOP)
Volvo850Club, wat is er aan de hand?
« Gepost op: 19-03-2020 15:29:18 »
Weet iemand of er problemen zijn met de vernieuwde website van de Volvo850Club ? Navraag over inschrijving voor een evenement via het contactformulier levert geen reactie op.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2020 17:01:51 door LouisVKWD »

Spin!

• Bananenmaffia
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • 1335 PK op de stoep
    • Volvomakelaar
Re: Volvo850Club, wat is er aan de hand?
« Reactie #1 Gepost op: 20-03-2020 10:17:39 »
Wanneer heb je een bericht gestuurd? Ik kan geen Louis vinden de laatste 6 maanden in de mail. Berichten komen goed aan, evenals inschrijvingen voor evenementen. Nieuwsbrieven worden ook goed afgeleverd. Ik zou eerst maar eens kijken of jouw mailadres wel de juiste is. Je zou de eerste niet zijn die zich aangemeld heeft met een @kpn.nl mail adres en nu bij @HEMA.nl werkt en geen mail meer krijgt. Daarom adviseren wij altijd; aanmelden met privé mailadres.

Verder is er niets aan de hand, het gaat juist enorm lekker!  :eusa_dance:

LouisVKWD

• Lid 100+
  • Offline Offline
« Reactie #2 Gepost op: 20-03-2020 10:33:04 »

Goed te lezen dat het allemaal prima werkt. Ik heb overigens geen bericht gestuurd maar het contactformulier op de website gebruikt. helaas is de inhoud daarvan nergens terug te vinden. Tevens heb ik me voor de airco check (als deze doorgaat!) ingeschreven ook via de nieuwe website.

« Laatst bewerkt op: 20-03-2020 10:55:09 door LouisVKWD »

Spin!

• Bananenmaffia
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • 1335 PK op de stoep
    • Volvomakelaar
« Reactie #3 Gepost op: 20-03-2020 10:49:29 »

Goed te lezen dat het allemaal prima werkt. Ik heb overigens geen bericht gestuurd maar het contactformulier op de website gebruikt. helaas is de inhoud daarvan nergens terug te vinden. Tevens heb ik me voor de airco check (als deze doorgaat!) ingeschreven ook via de nieuwe website.

Ik zal eens polsen of de selfreply aan staat bij het invullen van een formulier of aanmelding. Op zich wel handig als je een kopie of bevestiging krijgt van een verzonden bericht.

Ik had van Willem Jan vernomen dat je contact met hem had opgenomen over de aanmelding. Of die meeting door gaat dat moeten we nog overleggen. CarCool doet daar volgende week uitspraak over. Wij denken zelf dat de 'lockdown' voor clubs, verenigingen en groepsvorming wordt verlengd. Tot we dat zeker weten willen we niet onnodig evenementen gaan annuleren. Dat hebben we met de Elandrun ook pas op een later tijdstip gedaan. Ook al wisten we al veel eerder dat deze niet door zou gaan. Club besturen is ook beetje politiek bedrijven ;).

Ondanks dat de agenda redelijk vol stond zal het waarschijnlijk een rustig evenementenjaar worden. Het goede nieuws is dat de Roffel klaar is en binnen afzienbare tijd op de post gaat.

LouisVKWD

• Lid 100+
  • Offline Offline
« Reactie #4 Gepost op: 20-03-2020 10:56:03 »
Dank voor de info, ik wacht de nadere berichten af.

Nb. ik ben zelf bestuurslid van een vereniging waar tig mailtjes per week langs komen dus dat het aan mijn mailadres zou liggen lijkt me onwaarschijnlijk.

BBS

• "Bert - Jan," Clublid: 85011464
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • 2.3RN T5
    • BBS Blog: v70 2.5T AWD Whapp, 0681927007
« Reactie #5 Gepost op: 22-03-2020 08:04:52 »
Nou wil ik toch met een kritisch oog kijken naar de website, en behalve dat er wat algemene informatie staat en je je kunt aanmelden voor een evenement bied de website zelf geen enkele meerwaarde meer. Je kan niet meer zien waar je jezelf voor hebt inschreven, er komt geen mailtje met een bevestiging van deelname aan een evenement. Ook na het inloggen is dit niet zichtbaar.
Je eigen gegevens kan je niet bijwerken na het veranderen van bijvoorbeeld een telefoon nummer/e-mail adres.
Je gaat gewoon krijgen dat er meer en meer adres gegevens niet meer blijken te kloppen.

Nu moet je een mail sturen waarbij je eerst je lidnummer moet opzoeken en dan aangeven dat je bepaalde gegevens wilt of moet wijzigen. Anno 2020 is dat veel te omslachtig en zeker niet van deze tijd.
Volvo V70 2.3t-T5 AWD 1997 op LPi.
Van handhark naar automaat én het fijne van een 2,5T gecombineerd met het lekkere van een T5 is een 2,3t-T5.