Houtinleg verwijderen!! Ervaringen gevraagd

Gestart door emielC70, 02-07-2005 12:05:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KR@MMETJE

Ik bedoelde niet dat er geen "hout" in een R mag zitten...

Beige interieur is super, alleen wat meer moeite om het schoon te houden. De combinatie op de foto is mooi, naar mijn idee mooier dan een Alu - beige combinatie!

Ben je er trouwens al uit Emiel wat het gaat worden???

Ludo

Citaat van: KR@MMETJE op 10-07-2008 22:57:02
Ben je er trouwens al uit Emiel wat het gaat worden???

volgens mij is hij er wel uit ja.
gewoon een andere auto gekocht...  ;D

TM665

#32
Dag.

Ik heb het bij mijn S en C70 ook eruit gehaald en bij Boy Geenacker de normale grijze kunstofdelen gekocht. Dat moet je (als je het in een kleur wilt spuiten) ook gebruiken, omdat de hout inleg erop gelgd is en als je dat spuit krijg je zo'n dikke rand waardoor je radio en airco niet meer mooi aansluit.

Hoe krijg ik een foto op dit Forum!@#$%^&*

Als iemand raad weet, dan kan ik je 2 foto's van de S en C70 laten zien waarbij het interiuer gespoten is.

Laserblue

Citaat van: TM665 op 07-11-2008 18:33:26
Dag.

Ik heb het bij mijn S en C70 ook eruit gehaald en bij Boy Geenacker de normale grijze kunstofdelen gekocht. Dat moet je (als je het in een kleur wilt spuiten) ook gebruiken, omdat de hout inleg erop gelgd is en als je dat spuit krijg je zo'n dikke rand waardoor je radio en airco niet meer mooi aansluit.

Hoe krijg ik een foto op dit Forum!@#$%^&*

Als iemand raad weet, dan kan ik je 2 foto's van de S en C70 laten zien waarbij het interiuer gespoten is.

[img) hier je foto plaatsen  ;) (/img]

) en ( vervangen door ] en [   

wel eerst een foto plaatsen op photobucket of mijnalbum enz.  :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

TM665

Sorry hoor, maar heb van alles geprobeerd. Weet niet wat voor een omslachtig verhaal hierachter zit om foto's te plaatsen. Heb op mijn album foto's geplaatst. Krijg ze niet op dit forum. Wat een gedoe...... :eusa_wall:

-D©©©L-

Citaat van: TM665 op 08-11-2008 22:56:30
Sorry hoor, maar heb van alles geprobeerd. Weet niet wat voor een omslachtig verhaal hierachter zit om foto's te plaatsen. Heb op mijn album foto's geplaatst. Krijg ze niet op dit forum. Wat een gedoe...... :eusa_wall:
geef eens een linkje naar je album


-D©©©L-


TM665

Dank, heb alles geplaatst zonder het dashboard eruit te halen. Het is een beetje pielen, maar het moet kunnen. Heb het stuur ook laten spuiten. Heb de houten delen heel voorzichtig er uit gehaald en bij de spuiter neergelegd.

cas

heb hout in mijn t5r zitten. vind het wel mooi eigenlijk. ( 28 jaar oud/jong ) :-)

waarom spuiten, waarom dan niet gewoon met een kwast opzetten, en dan licht opschuren als je bang bent voor nevels. en dan polijsten met commandant oid. net wat meer werk, maar resultaat krijg je wel!

of.... gewoon alles in je auto afplakken, en dan spuiten! is minder werk dan demonteren en weer monteren !!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Rudy-M

Bij de 850 is het een stuk moeilijker, daar is het meer houtopleg ;D
Als je dat kwijt wil, moet je alle dashboarddelen waar dat hout op zit in hun geheel vervangen.

Dat plastichout van mijn C70 gaat er na de winter eruit. Stuur en pook worden vervangen met de sportversies. Ben alleen nog niet uit wat er voor in de plaats komt: grijze delen gespoten in 019 of carbon inleg waar Carbonfiberwerks nog mee bezig is (ongetwijfeld heel wat minder duur dan OEM).

BenC70ES

Citaat van: Rudy-M op 16-12-2009 21:54:11Dat plastichout van mijn C70 gaat er na de winter eruit.

Je hebt cubic (=  plastic) en je hebt ook echt hout in de C70...   ik vind het zeker niet misstaan met dat donkergrijs/ bruin leder van jouw C70.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Rudy-M

Dat van mij is zeker weten plastic, ziet er niet uit. Daarbij zit er een barst in het plastic, vorige eigenaar iets te hard de sigarettenaansteker teruggeduwd, denk ik.

Ik vond het in de R niet zo storend, dat plastichout, maar in de C70 :eusa_sick: Op de foto's valt het wel mee, maar goed, om nou het dashboard vol te hangen met foto's :eusa_shifty:
Echt hout had ik waarschijnlijk wel laten zitten.

Hoe ziet dat zwart marmer inleg eruit eigenlijk (enkel nieuwsgierig)?

thuur

Citaat van: Rudy-M op 16-12-2009 22:37:33
Hoe ziet dat zwart marmer inleg eruit eigenlijk (enkel nieuwsgierig)?

Da's best wel mooi :D


Gr 8)

Rudy-M

Had eigenlijk stiekum gehoopt dat je met foto's zou komen :eusa_whistle: ;D