Carterontluchting vervangen!!

Gestart door MarcoV, 11-08-2005 14:32:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


remeeus

Ok een 10V zo te zien en zonder de ventilatie slang vanaf de verzamelpot naar het kleppendeksel. Exacte onderdeel nummers hangen even af van het serienummer van de motor wat zich op het distributiedeksel bevind


remeeus

#468
Da's een oudje zo te zien, 1992 of 1993

Ik heb niks gezegd ;D

volvoarnhem


remeeus

Kijk we komen er wel...... Als je dit soort info nou geeft tegelijk met het stellen van een vraag komen we veel verder. Ging er vanuit dat het een 850 was vandaar

remeeus

Ik kan het zo snel niet vinden en moet zeggen dat ik ze nog niet bij de hand heb gehad zonder aansluiting op de kleppendeksel.

Misschien weet Dirk hier meer van?

volvoarnhem

ha ha tis wat.... ik ben benieuwd zou jammer zijn als ik de boel los heb liggen dat ik er achter kom dat het niet goed is...

UserID6342

Citaat van: remeeus op 06-04-2016 13:46:03
Ik kan het zo snel niet vinden en moet zeggen dat ik ze nog niet bij de hand heb gehad zonder aansluiting op de kleppendeksel.

Misschien weet Dirk hier meer van?
Beide series zijn kriskras door elkaar heen gebruikt door Volvo (kun je niet echt iets van op aan, is mijn ervaring).  Zekerheidshalve beide bestellen en met dealer afspreken dat je er altijd eentje kunt terugbrengen als je 'm niet nodig hebt.  Maar over wat voor een motor praten we nu eigenlijk, dan kan ik je zo alle nummers geven die je nodig hebt.

volvoarnhem

in vida staan er 2,..... ik heb 1271654 in huis het gaat om een b5252s motor

UserID6342

Als je Vida hebt, alles bestellen behalve die slang die je nu hebt + inlaatspruitstukpakking en eventueel de O-ring waar de nippel mee op de inlaatslang zit (is een bajonetsluiting)

remeeus

Citaat van: Dirk342 op 06-04-2016 18:13:10
Citaat van: remeeus op 06-04-2016 13:46:03
Ik kan het zo snel niet vinden en moet zeggen dat ik ze nog niet bij de hand heb gehad zonder aansluiting op de kleppendeksel.

Misschien weet Dirk hier meer van?
Beide series zijn kriskras door elkaar heen gebruikt door Volvo (kun je niet echt iets van op aan, is mijn ervaring).  Zekerheidshalve beide bestellen en met dealer afspreken dat je er altijd eentje kunt terugbrengen als je 'm niet nodig hebt.  Maar over wat voor een motor praten we nu eigenlijk, dan kan ik je zo alle nummers geven die je nodig hebt.

Dat lijkt inderdaad de enige oplossing

volvoarnhem

ok stel.... ik maak de boel op en ik kom erachter dat ik niet de goede slang heb kan ik de oude dan reinigen en hergebruiken?
die ene met de bajonet heb ik al wel ik twijfel alleen over deze slang...

Peultje

#478
Geen bajonet maar banjo......

Deze banjobouten wel even schoonmaken. Willen wel eens dichtzitten.
Rode V70 R AWD 1999 B5234T8

UserID6342