Auteur Topic: Haai versus Ichtus  (gelezen 665 keer)

HAP

• Lid 10+
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • 850 2.5 G3
Haai versus Ichtus
« Gepost op: 04-09-2005 17:16:23 »
Vanmorgen eens wild gedaan en uitgeslapen tot 08:30 uur ;). Aangekleed en beneden de oven aangezet om broodjes af te bakken. De oudste zoon had de hond al gevoederd en omdat het toch mooi weer was zouden we de hond even uitlaten in een bos aan de rand van het dorp. De hond achter in Roffel en naar de plaats van bestemming gereden en de hond er weer uitgelaten. Echter toen ik het kofferdeksel sloot zag ik tot mijn schokkende verbazing  :o :o dat mijn sticker (haai die achter visje aanzwemt), welke voorheen, linksonder op het kofferdeksel zat verdwenen was >:(!
Nader onderzoek wees uit dat het delict gepleegd moet zijn tussen gistermorgen 11:30 uur en vanmorgen 8:30 uur. Ik had gister het stof op de achterruit nog met de ruitensproeier en wisser bewerkt. Eén stofspoortje was door de lijmresten gelopen. Vrouwlief bezwoer mij dat zij de sticker er ook niet had afgehaald. Ik had de sticker besteld in bijna de kleur van de auto zodat hij niet te opvallend was. Ik bestel maar weer een nieuwe bij Stickerland.nl. Dan wel in een andere kleur en bevestig hem dan aan de binnenkant van de achterruit.  Dan maar hopen dat de achterruit er wel in blijft  ;D. Waar ik mij echt boos om maak is het feit dat een ander niet met zijn/haar tengels van de spullen van iemand anders afblijft. Als verzwarende omstandigheid wil ik er ook nog bij aanvoeren dat het van Roffel is afgehaald grrr >:(!

Bart