Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

widebody

Vrij naar "the Kurgan":

It's better to burn out then to fade away"!!

kulk

Al bijna een etmaal niks gepost hier  ???


FrankvdAa

Citaat van: kulk op 05-12-2018 10:43:46
Al bijna een etmaal niks gepost hier  ???

Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer over  ;D
'18 Peugeot 508 SW 1.6 e-THP 165pk Executive Pack
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury-line, Olive Green metallic
'92 Volvo 440 1.7 GLT
--
Volvo x70 R-register

arjenT5R

Als u zich niet verbaasd maar slecht verwondert wordt u geen 60 maar wellicht wel 100 ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjen850

Toch wel verbaasd over de prijzen voor een armsteun hier op het forum, of ik verkoop ze voor veel te weinig, dat kan natuurlijk ook ;)

Ozzzz

Volgens mij is er vandaag sowieso verbazing over bepaalde prijsstellingen.

de geneRaal

Kerstboom staat al  :eusa_whistle:
Waarom verbaasd?
Omdat ik er nooit zin in had ;D
Blackstone under construction

Wouter1973

Citaat van: Ozzzz op 06-12-2018 22:24:31
Volgens mij is er vandaag sowieso verbazing over bepaalde prijsstellingen.
Ik heb nog een setje gebruikte O-ringen liggen voor de benzine injectoren. Denk aan 50 euro voor de complete set. ;)

Ozzzz

Wordt er weer eens enthousiast gepost, gaat het over EV's

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ozzzz


arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Hans Duiven

WOT-DA-FOK!
Een klimaatakkoord vol losse eindjes en de burger mag dat betalen, terwijl een groot deel dat niet kan betalen?

In 2021 moeten alle gemeenten bekendmaken wanneer welke wijk in Nederland van het gas af gaat.

Huiseigenaren die als gevolg hiervan hun huis ingrijpend moeten verduurzamen kunnen een goedkope gebouwgebonden lening krijgen. Die lening gaat mee met het huis bij de verkoop en 'hangt' dus niet aan de eigenaar.

De belasting op gas gaat omhoog. Om mensen met een minimuminkomen tegemoet te komen, wordt de jaarlijkse teruggave van energiebelasting vier jaar verhoogd.

Woningcorporaties moeten de startmotor vormen van de verduurzaming van onze huizen, het gaat om 30.000 tot 50.000 huizen per jaar. De corporaties krijgen hier extra geld voor. Als woningcorporaties op grote schaal beginnen wordt het energiezuiniger maken van je huis snel goedkoper is de verwachting.

Verhuurders worden verplicht om woningen te verduurzamen. De energieprestatie van de woning zal sterker gaan meetellen in de maximale huurprijs.

Er komt in 2021 een subsidie van 6000 euro voor elektrische auto's. Die subsidie loopt ieder jaar af met 400 euro, naar 2200 euro in 2030.

De aanschaf- en motorrijtuigenbelasting voor benzine- en dieselauto's gaat vanaf 2021 omhoog en stijgt ieder jaar met een paar tientjes. De accijns op benzine en diesel gaat met een paar cent omhoog.


KIM

En dat verbaast je nog?
Met een warmtepomp gaat mijn huis iig niet warm worden. Isolatie is lastig ivm een steens muur.

Hans Duiven

Citaat van: KIM op 21-12-2018 20:36:51
En dat verbaast je nog?
Met een warmtepomp gaat mijn huis iig niet warm worden. Isolatie is lastig ivm een steens muur.

Precies dat ja.
Met een 'jaren zestig' woning komt er geen warmtepomp of hybridepomp. 
De prijs voor een elektrische CV in vergelijking met een gasgestookte CV is nihil,
maar de energiekosten van de elektra is op jaarbasis twee-en-een-half keer zo duur .